Ukategorisert

UllernCupen starter 9. Mai

UllernCupen 2017 vil bli avviklet hver tirsdager i periodene 9. Mai – 22. Juni og 8. August – 19. September, totalt 14 seilaser hvorav de 8 beste er tellende for hver båt. Starten går kl 18:00 og 18:10 avhengeig av NOR-rating tall. Les videre

Årsmøte 2017

Årsmøte avholdes i UBF klubbhus i Drammensveien 198 tirsdag 28.mars 2017 kl 18:30 Les videre

Resultater UllernCupen 2016

Frode Amland med mannskap i Elan 37 «Tidig 3»

Totalt har 32 båter deltatt i UllernCupen 2016. 14 seilaser er avholdt. Når de 8 beste resultatene for hver båt tas med, vant Frode Amland med mannskap fra Frognerkilen Seilforening UllernCupen 2016 i Elan 37. Andreas Abildgaard med mannskap fra Ullern Seilforening vant klassen for de minste båtene i Elan 310.  Les videre

Resultater UllernCupen 20.09.2016

Det var lite vind denne Tirsdagen og den døde helt ut på slutten. Bare 13 av 19 båter kom i mål ved Hukflu. Andreas Abilgård med mannskap vant dagen seilas i Elan 310 «Kårstua» mens VM-deltakeren Jon Sverre Høiden med mannskap vant storbåtklassen i regattamaskinen Sinergia 40 «Sons of Hurricanes». Se animasjon av seilasen på RaceQs. Les videre

Ro- og padleanlegg i Bestumkilen

Det har vært et informasjonsmøte om Bestumkilen ro- og padleanlegg. En del av Bestumkilen ble i 2010 regulert til ro- og padlebane. Den tar en liten bit av Karenslyst båtopplag. Bystyret har nå vedtatt å gjennomføre prosjektering av… Les videre

Resultater UllernCupen 06.09.2016

14 båte stilte til start denne Tirsdagen. Frode Amland med mannskap vant igjen i Elan 37 mens Magne K. Fagerhol vant klassen for de minste båtene. Se animasjon av seilasen på RaceQsLes videre

Resultater UllernCupen 30.08.2016

21 båter startet denne Tirsdagen i fint vær og lett bris. Frode Amland med mannskap vant seilasen i Elan 37. Andreas Abildgaard med mannskap vant småbåtklassen med Elan 310. Se animasjon av seilasen på RaceQs. Husk å starte appen på neste seilas. Les videre

Resultater UllernCupen 23.08.2016

I flott vær og en lett bris startet 16 båter. Frode Amland med mannskap vant denne Tirsdagen med Elan 37. Aril Spetalen vant småbåtklassen i Express. Bare fire båter brukte RaceQs appen. Se animasjonen på RaceQs. Se bilder og video nedenfor resultatlisten. Les videre

Resultater UllernCupen 16.08.2016

20 båter deltok denne Tirsdagen. Claus Danckert Krohn med mannskap vant seilasen i Omega 30 A mens Frode Amland med mannskap vant storbåtklassen i Elan 37. Se animasjon av seilasen på RaceQs. Les videre

Resultater UllernCupen 09.08.2016

12 båter deltok i høstsesongens første seilas. Andreas Abildgaard med mannskap vant i Elan 310, mens Frode Amland med mannskap vant klassen for store båter i Elan 37. Se animasjon av seilasen på RaceQs. Les videre