Regatta

Resultater UllernCupen 07.08.2018

Vi gratulerer Amland i Elan 37 og mannskapet med seieren overall. Christian Stensholt med mannskap vant den minste klassen i Pogo 8,50. Seilasen foregikk i fin bris fra sør med vindstyrke opptil 15 knop.  Et aktivt felt bidro i den store klassen til at hele 4 båter tjuvstartet, og måtte gå tilbake over linjen igjen. Les videre

UllernCupen 2018 starter 8. Mai

UllernCupen 2018 seiles hver tirsdag i periodene 8. Mai – 19. Juni og 7. August – 18. September, totalt 14 seilaser. Løpet og seilingsbestemmelsene er de samme som i fjor. Meld deg på i påmeldingssidenLes videre

Bilder fra UllernCupen 20.09.2016

UllernCupen 2016 ble avsluttet i strålende sommervær og lite vind. Se bilder tatt av Miriam Sørsvang. Les videre

Bilder fra UllernCupen 13.09.2016

En flott dag på fjorden i strålende sommervær midt i September. Bildene er tatt av Miriam Sørsvang. Les videre

Shorthanded og familieregatta 20. August

Lørdag 20. August kl 11:00 er det igjen shorthand og familieregatta. Etter erfaringer fra siste seilas er seilingsbestemmelsene endret noe: Les videre

Bilder fra UllernCupen 31.05.2016

Bildene fra UllernCupen 31.05.2016 er fremkalt.  Les videre

Shorthand og familieregatta 4. Juni og 20. August

Ullern Seilforening inviterer til Shorthand regatta og familieregatta Lørdag 4. Juni og Lørdag 20. Juni. Starten går kl 13:00 for begge klasser begge dager. Se seilingsbestemmelsene og påmelding for hver av klassene i menyen på hjemmesiden.

Seilasene inngår i kretsmesterskapet… Les videre

Invitasjon til UllernCupen 2016 – start 3. Mai

UllernCupen starter 3. Mai og det er seilaser 14 Tirsdager frem til 20. September. Regattaene er åpen for medlemmer av Ullern Seilforening og Frognerkilen Seilforening. Les videre

UllernCupen Shorthanded og Familieregatta arrangeres 22.08.2015

Vi inviterer til Shorthanded og Familieregatta Lørdag 22. August. I Shorthanded kan det være maks to i båten. Familieregattaen er ment for familier, men er åpen for alle. Seilasene starter kl 13:00 og banen er 13 nautiske mil. Påmelding og… Les videre

Bruk RaceQs i UllernCupen

USF oppfordrer alle som seiler UllernCupen å bruke RaceQs appen. Husk Start tracking 10 min. før start (kan forhåndsinnstilles). Jo fler som bruker den, jo større blir nytten. For de som ikke har brukt det før: RaceQs er en app for smartmobil og nettbrett som tar opp sporet ditt fra mobilens GPS og sender til et nettsted RaceQs.com hvor hele regattaen med alle båtene som har brukt RaceQs,  kan spilles av som tredimensjonal animasjon. RaceQs er høyteknologi utviklet av IT-eksperter i Silicon Valley som seiler i San Francisco bay. Det er gratis, reklamefinansiert.

Les videre