Møter – arrangementer

Pizza-aften 18.09.2018

Tradisjonen tro avholdes pizza-aften etter sesongens siste seilas Tirsdag 18. September i Ullern Båtforenings lokaler. Dommer Jan Hesselroth presenterer sammenlagt resultatene. Pris kr 50 pr. deltaker. Betal med Vipps til Ullern Seilforening (#74105). Påmelding her.

Sommeravslutning med premieutdeling og Pizza 19.06.2018

Sommeravslutning med premieutdeling for 2017, Pizza og mineralvann holdes i Ullern Båtforenings lokaler. Alle deltakere i UllernCupen er invitert med mannskap. Påmeling på denne siden

Årsmøte 20.03.2018.

Tirsdag 20. Mars er det årsmøte 2018 i Ullern Seilforening. Årets regattasesong planlegges. Vi håper å se så mange som mulig. Se program og påmelding.

Premieutdeling for 2017 med servering tar vi etter en av vårseilasene.

Vi minner også om kurs i kappseilingsreglene.

Kurs i kappseilingsreglene Onsdag 19. April

Kappseilingsreglene er oppdatert i år og Thomas Kresse holder nok en gang kurs. Kurset holdes 19. April kl. 18:00 i Ullern Båtforenings lokaler. Pris kr. 100 betales kontant eller Vipps til Ullern Seilforening. Det er plass til 20 deltakere. Første mann til mølla …

Les videre

Til tirsdag: Høstmøte med reker, hvitvin og premieutdeling

USF har gleden av å invitere til høstmøte førstkommende tirsdag, 1. november klokken 18.00 i UBFs klubbhus. Alle medlemmer og alle deltakere i Ullern Cupen med mannskap er velkommen.

Det blir reker og hvitvin, og det holdes premieutdeling for UllernCup, som… Les videre

Sesongavslutning med pizza 20.09.2016

Tirsdag 20. September går siste seilas i UllernCupen 2016. Etter seilasen inviteres alle sesongens deltakere med mannskap til avslutningsfest med pizza og mineralvann på Ullern båtforenings klubbhus i Drammensveien 198 i Bestumkilen. Kanskje kommer en foreløpig beregning av sammenlagtresultat for cupen. Ta med kr. 50 pr. person til dekning av matutgifter. Ønskes øl, ta med selv.

Påmelding senest Mandag 19. September. Les videre

Ro- og padleanlegg i Bestumkilen

Det har vært et informasjonsmøte om Bestumkilen ro- og padleanlegg. En del av Bestumkilen ble i 2010 regulert til ro- og padlebane. Den tar en liten bit av Karenslyst båtopplag. Bystyret har nå vedtatt å gjennomføre prosjektering av… Les videre

Protokoll fra årsmøtet i USF 2016

Årsmøtet i Ullern Seilforening ble avholdt 19.04.2016. Bare 5 medlemmer møtte, men det var tilstrekkelig til å være beslutningsdyktig. Protokollen er vedlagt. Les videre

Kurs i NOR-rating 06.04.2016 på Frognerstranda

Kurset avholdes Onsdag 6.april kl. 1800 i klubblhuset til Frognerkilen Båtforening 1860 på Frognerstranda.

Kursleder blir som tidligere Per Bøymo som er sjefsmåler i Norge. Han vil forklare hvordan NOR rating systemet er bygd opp, og om hvordan NOR… Les videre

Referat årsmøtet USF 24.03.2015

Det var 14 medlemmer på årsmøtet. Se Årsmøte 2015 – protokoll (pdf). Valget medførte en mindre endring av styret ved at Jon Vendelbo gikk ut av styret og inn i regattakomiteen. Vi takker Jon for en entusiastisk innsats… Les videre